سومین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و ستاد مناسب سازی شهرستان میبد
پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد بهزیستی میبد

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست ؟ ( با ارائه نظرات خود ما را یاری دهید )

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد میبد و آدرس pshn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار مطالب

کل مطالب : 119
کل نظرات : 25

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 511
بازدید سال : 882
بازدید کلی : 13838
سومین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و ستاد مناسب سازی شهرستان میبد

سومین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و ستاد مناسب سازی شهرستان میبد ساعت 30/8  شنبه مورخ 25/6/96 همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید . در ابتدا آقای مشایخ رئیس بهزیستی ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه مناسب سازی در سال جاری پرداخت . سپس آقای سید محسن فلاح معاون فرماندارضمن خیرمقدم به حاضرین از اعضا جلسه درخواست نمود گزارشی از فعالیت های مرتبط با مناسب سازی در اداره متبوع خود را ارائه نمایند که در همین ارتباط ؛ ادارات ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، شبکه بهداشت و اوقاف و امورخیریه گزارش خود را ارائه نمودند.

در ادامه آقای حسین فلاح فرماندار و رئیس شورا با اشاره به اقدامات انجام شده ، فعالیت های مربوطه در زمینه مناسب سازی  را کافی ندانسته و تسریع نمود که لازم است ادارات در زمینه دسترسی آسان معلولین و سالمندان به جد وارد عمل شده و اقدامات ملموس تر و بهتری را در این رابطه انجام دهند . وی اظهار داشت در این خصوص از بانک ها و مؤسسات اعتباری سطح شهرستان  نیز انتظار بیشتری  وجود دارد .سپس آقای خادمی مدیرکل دفتر فنی استانداری یزد با ارائه آمار تصادفات در سال گذشته و سال جاری و با تأکید بر آمار بالای مصدومینی که تصادفات ، منجر به معلولیت و ناتوانی آن ها شده است ؛ تسریع نمود ، لازم  است بر مناسب سازی معابر و اماکن عمومی جهت رفاه حال معلولین و سالمندان بیشتر توجه شود. وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به اتمام طرح تفصیلی شهرستان میبد افزوددر این طرح تفضیلی ، موارد مناسب سازی نیز مدنظر قرار گرفته است .

در ادامه جلسه خانم فلاح عضو شورای اسلامی شهر میبد ضمن سخنانی با اشاره به اعلام آمادگی شورای پنجم جهت همکاری در زمینه مناسب سازی معابر و پیاده روها  بر توجه ویژه اعضای شورای شهر به مناسب سازی معابر تأکید نمود .


تعداد بازدید از این مطلب: 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود